DC Retail System

Σύγχρονη Διαχείριση Λιανικών Πωλήσεων


Το DC Retail System της Data Communication είναι ένα σύγχρονης τεχνολογίας σύστημα Διαχείρισης Λιανικών Πωλήσεων που μπορεί να προσαρμοστεί απόλυτα στις λειτουργικές ανάγκες κάθε επιχείρησής και να μεγιστοποιήσει την παραγωγικότητά της. Καλύπτει απόλυτα τις ανάγκες:

  • όλων των επιχειρήσεων λιανικής πώλησης (από περίπτερο ως supermarket)
  • όλα τα αντικείμενα εμπορικής δραστηριότητας (ένδυση, υπόδηση, τρόφιμα κλπ) και
  • όλους  τους τρόπους λειτουργίας (μεμονωμένο κατάστημα, πολυκατάστημα, αλυσίδα καταστημάτων, franchise κλπ).

Με το DC Retail System θα διαχειριστείτε καλύτερα τo κατάστημά σας, θα βελτιώσετε την εξυπηρέτηση των πελατών, θα περιορίσετε το κόστος λειτουργίας, θα αυξήσετε τα κέρδη και θα κάνετε την επιχείρησή σας πιο ανταγωνιστική. Παράλληλα,  το DC Retail System, θα σας βοηθήσει να προσελκύσετε πελάτες και να δημιουργήσετε νέα δυνατότητες πώλησης.  


Απεριόριστες δυνατότητες επικοινωνίας 

Το DC Retail System διαθέτει απεριόριστες δυνατότητες επικοινωνίας. Μπορεί να λειτουργήσει on line ή off line, όπως επιθυμεί η επιχείρηση, προσφέροντας χαμηλό κόστος λειτουργίας και ασφάλεια συναλλαγών ακόμα και σε περίπτωση πτώσης της τηλεπικοινωνιακής σύνδεσης. Υλοποιεί την αυτόματη αποστολή δεδομένων, τιμοκαταλόγων και λοιπών πληροφοριών μεταξύ κεντρικού και υποκαταστημάτων ή μελών δικτύου franchising ενώ ελέγχει αυτόματα την πληρότητα διαβίβασης των στοιχείων. 


Μοναδικά Λειτουργικά Χαρακτηριστικά

Το DC Retail System προσφέρει μοναδικά λειτουργικά χαρακτηριστικά όπως:

  • Διαχείριση πολλαπλών εταιριών, υποκαταστημάτων, franchise
  • Λειτουργία με όλους τους τύπους υπολογιστών (pc), POS και οθόνες αφής (touch screen).
  • Σύνδεση με περιφερειακές συσκευές όπως: φορητά τερματικά, φορολογικοί μηχανισμοί και εκτυπωτές, barcode scanners, ζυγιστικά συστήματα, ελεγκτές τιμών (price checkers), ηλεκτρονικές ετικέτες τιμών, οθόνες ενημέρωσης πελάτη, συρτάρια ταμείου κλπ
  • Διαχείριση πολλαπλών τρόπων πληρωμής (μετρητά, πιστωτικές κάρτες, διατακτικές, αξιόγραφα, ξένο νόμισμα)
  • Βar codes
  • Διαμόρφωση της οθόνης πωλήσεων από το χρήστη
  • Εισαγωγή νέου πελάτη – είδους τη στιγμή της συναλλαγής
  • Επιστρεφόμενα είδη
  • Κενές συσκευασίες
  • "Κρατήσεις" προϊόντων
  • Ταυτόχορνη εξυπηρέτηση πολλών πελατών με «αναμονή»
  • Τιμοκατάλογοι και πιστωτικές πολιτικές
  • Πολιτικές προώθησης πωλήσεων (δωροεπιταγές, λίστες κλπ)
  • Κάρτες πελάτη (Loyalty Cards)
  • Παρακολούθηση των αγοραστικών συνηθειών των πελατών
  • Προτάσεις παραγγελίας αγορών
  • Χρώμα – Μέγεθος
  • Ταμειακό έλεγχο (ανά βάρδια, ημέρα, θέση εργασίας κλπ)
  • Έκδοση παραστατικών και συγκεντρωτική λογιστικοποίηση


Δυνατότητες Σύνδεσης με άλλα συστήματα λογισμικού 

Το DC Retail System μπορεί να συνδέεται και να επικοινωνεί αμφίδρομα με το InnovEra ERP και το WinEra ERP της Data Communication   καθώς επίσης και με συστήματα εμπορικής διαχείρισης άλλων γνωστών κατασκευαστών της αγοράς.  Με τον τρόπο αυτό μεταφέρονται από τα ERP προγράμματα είδη και τιμές ενώ από το DC Retail System  πωλήσεις και πελάτες. Το DC Retail System μπορεί επίσης να μεταφέρει στοιχεία στις εφαρμογές για λογιστικά γραφεία  Academia Financials Έσοδα–Έξοδα και Academia Financials Γενική Λογιστική.   


Πρωτοποριακές Πρόσθετες Λειτουργίες

Το DC Retail System  διαθέτει μία σειρά πρόσθετων εφαρμογών με δυνατότητες οι οποίες μπορούν να «απογειώσουν» εμπορικά μία επιχείρηση λιανικών πωλήσεων: 

  • Portable Terminals  
    Εφαρμογή διαχείρισης Φορητών Τερματικών.
    Καλύπτει: Απογραφή, Παραλαβές, Επιστροφές, Ελλείψεις – Παραγγελίες, Προετοιμασία εκτύπωσης ετικετών, Ελεγκτής τιμών
     
  • Advertisement  
    Εφαρμογή Προβολής Προωθητικών Μηνυμάτων - Διαφημίσεων, Πληροφοριών (πρόβλεψη καιρού, εορτολόγιο κλπ).
    Διαχειρίζεται τα στοιχεία συναλλαγής προς τον πελάτη.
    Έχει τη δυνατότητα προβολής αρχείων συμβατών με Windows Media Player v10 ή v11 (video, εικόνες και ήχος) και διαχειρίζεται κεντρικά την αποστολή αρχείων και playlist (έκδοση enterprise)
     
  • Κάρτα Προσωπικού 
    Εφαρμογή απλής διαχείρισης ωρομέτρησης παρουσίας προσωπικού με χρήση Κάρτας για είσοδο-έξοδο. 
    Εξάγει αρχείο για ενημέρωση εφαρμογών Διαχείρισης Προσωπικού-Μισθοδοσίας και παρακολουθεί την  ιδιοκατανάλωση του προσωπικού με ειδικές τιμές ή αυτοπαραδόσεις
     
  • Retail CRM  
    Εφαρμογή διαχείρισης του πελατολογίου της επιχείρησης.
    • Προσφέρει τη δυνατότητα καταγραφής πρόσθετων δημογραφικών στοιχείων του πελάτη και των επιθυμητών τρόπων επικοινωνίας με αυτόν.
    • Διαχειρίζεται το Ιστορικό του Πελάτη με ημερομηνίες πωλήσεων, είδη που αγόρασε, τζίρο που έχει κάνει έως τώρα, πότε επικοινωνήσαμε μαζί του και με ποιό τρόπο, αποδόσεις δώρων - παροχών κλπ
    • Συνεργάζεται με την εφαρμογή Loyalty Card.
    • Αποστέλλει στοιχεία σε εταιρικά συστήματα CRM για περαιτέρω επεξεργασία με μαζικές καμπάνιες (πχ Microsoft CRM )
       
  • SMS & email 
    Διαχειρίζεται την αυτοματοποιημένη αποστολή SMS και email με πολλαπλά κριτήρια.
    Έχει τη δυνατότητα μεμονωμένης αποστολής SMS και email μέσα από την εφαρμογή.
     
  • Business Intelligence 
    Εφαρμογή αναβαθμισμένης πληροφόρησης που συνδυάζει στοιχεία από διάφορες εφαρμογές και τις παρουσιάζει με ενιαίο και δυναμικό τρόπο. Βασίζεται στα εργαλεία Business Intelligence του SQL Server της Microsoft ενώ μπορεί ταυτόχρονα να αντλεί στοιχεία και από άλλες βάσεις δεδομένων 
     
  • Συγχρονιστής 
    Εφαρμογή  που υλοποιεί την ανταλλαγή δεδομένων και αρχείων μεταξύ κεντρικού και καταστημάτων. Διαθέτει επιλογή πινάκων συγχρονισμού 
     
  • Ελεγκτής Τιμών και κάρτας πελάτη (Price & Loyalty Checker)
    Εφαρμογή για υποστήριξη συσκευής Price Checker. Ενημερώνει τον πελάτη για την τιμή ενός είδους πριν μεταβεί στο ταμείο. Επίσης μπορεί να τον ενημερώσει και για τα προνόμια που συλλέξει με την κάρτα loyalty
     
  • Ηλεκτρονικές ετικέτες τιμών (Electronic Shelf Labels)
    Εφαρμογή που διαχειρίζεται την ενημέρωση ηλεκτρονικών ετικετών τιμών.
     
  • e-Shop λειτουργικότητα (για διασύνδεση με e-shop τρίτων)
    Εφαρμογή που διαχειρίζεται : αρχεία ειδών, τιμοκαταλόγους, φωτογραφίες, οικογένειες ειδών, πολιτικές διαθεσιμότητας, εισαγωγή παραγγελιών και λοιπά χαρακτηριστικά που είναι απαραίτητα για σύνδεση του DC Retail System με e-shop
     
  • e-Shop  
    Δημιουργία δυναμικού εταιρικού e-shop με δυνατότητα ολοκληρωμένης διαχείρισης μέσα από το περιβάλλον του DC Retail System.
    Προσφέρει:
    Εταιρική παρουσίαση,  Έτοιμο εικαστικό με δυνατότητα επιλογής χρωμάτων και λογότυπου, Υποστήριξη πολλαπλών γλωσσικών εκδόσεων, Δυναμική Αναζήτηση μέσα στο e-shop/site, Υπηρεσίες Βελτιστοποίησης στις Μηχανές Αναζήτησης (Search Engine Optimization-SEO), Πλήρης Στατιστική Παρακολούθηση Επισκέψεων μέσω Google Analytics, Λογαριασμός Χρήστη, Καλάθι Αγορών, Λίστα Αγαπημένων (Wish List), Διαχείριση χώρων προώθησης και προβολής προϊόντων (Banner Management), Αυτόματη Ενημέρωση Προϊόντων από το iQiosk, προϊόντα, κατηγορίες, προσφορές, Νέα Προϊόντα, Τιμή e-shop, Υποστήριξη για Χρώμα-Μέγεθος, Διαχείριση Βιτρίνας e-shop, Υποστήριξη Διαθεσιμότητας Προϊόντων, Παραμετροποίηση Τρόπων Αποστολής (π.χ. Courier, ΕΛΤΑ), Παραμετροποίηση Τρόπων Πληρωμής (π.χ. PayPal, Αντικαταβολή, Πληρωμή στο φυσικό κατάστημα), Ενημέρωση για τους πόντους της Loyalty Card, Ιστορικό Παραγγελιών από το e-shop, Εγγραφή στο Newsletter της εταιρείας, Αυτόματη Καταχώρηση των παραγγελιών στο DC Retail System, Στατιστικά Πωλήσεων μέσα από το DC Retail System. Η εφαρμογή περιλαμβάνει την «e-shop λειτουργικότητα» 
    Επίσης περιλαμβάνονται: 
    Φιλοξενία 200ΜΒ και Συντήρηση για 1 έτος, Καταχώρηση ονόματος χώρου (domain name) στο .gr για 2 έτη, 5 λογαριασμοί ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail accounts)
     
  • Ενιαία Διαχείριση πιστωτικών καρτών 
    Σύστημα ενιαίας διαχείρισης πιστωτικών καρτών που αυξάνει την ταχύτητα εξυπηρέτησης του πελάτη, μειώνει τα λάθη και τη γραφειοκρατία εκκαθάρισης και συμφωνιών.
     
  • People Counting 
    Διασύνδεση με ειδικό λογισμικό από κάμερες που καταμετρούν τους επισκέπτες βιτρίνας, τους πελάτες που μπαίνουν στο κατάστημα και πελάτες που παρακολουθούν μία προωθητική ενέργεια. Τα στοιχεία αυτά συγκεντρώνονται ανά 15’ στο DC Retail System