Orexsys - Ασύρματη Παραγγελιοληψία

Το OrexSys είναι λογισμικό ασύρματης παραγγελιοληψίας επόμενης γενιάς για την διαχείριση χώρων εστίασης. Συνδυάζει την απλότητα χρήσης και την ταχύτητα εκτέλεσης σε ένα ευέλικτο περιβάλλον εργασίας κατάλληλο για όλους τους τύπους επιχειρήσεων. Από εστιατόρια και καφέ μέχρι fast food και delivery, το OrexSys αποτελεί την ιδανική λύση για αποτελεσματικό έλεγχο, ταχύτητα και αξιοπιστία σε όλα τα επίπεδα λειτουργίας του καταστήματος. Η μακροχρόνια εμπειρία των στελεχών της TwinSoft, καθώς και η τεχνολογική ανωτερότητα του OrexSys εγγυώνται την βέλτιστη λειτουργία κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες. Εμπιστευτείτε την επιλογή εκατοντάδων επιχειρήσεων σε όλη την Ελλάδα που επέλεξαν την TwinSoft για την μηχανογράφηση τους.

Το OrexSys περιλαμβάνει:

  • Διαχείριση Παραγγελιών από Εστιατόρια, Delivery, Τakeaway
  • Διαχείριση Ασύρματων Τερματικών
  • Διαχείριση Εκτυπωτών Κουζίνας
  • Διαχείριση Ταμειακών Μηχανών
  • Διαχείριση Αποθήκης
  • Διαχείριση Yποκαταστημάτων
  • Κρατήσεις Τραπεζιών
  • Διαχείριση Στατιστικών Εκτυπώσεων
  • Κοστολόγηση Μερίδας
  • Παρακολούθηση Προσωπικού

 

  • Εντατική λιανική

Εξυπηρετείστε τους πελάτες από το ταμείο σας, πιο γρήγορα, πιο εύκολα. Ιδανική λύση για self-service, κυλικεία, οβελιστήρια.

  • Club

Ελέγξτε το bar σας με ευκολία και ταχύτητα μέσα από την ειδικά σχεδιασμένη οθόνη για τον τσεκαδόρο σας. Εκμεταλλευτείτε την νυχτερινή λειτουργία για καλύτερα αποτελέσματα. Ιδανική λύση για bar, club και παραλίες.

  • Delivery

Ολοκληρωμένη λύση που απευθύνεται σε επιχειρήσεις διανομής. Συνδυάζει λειτουργίες αναγνώρισης κλήσης, στάδια ετοιμασίας παραγγελιών, διαχείριση παραπόνων, πολλαπλούς αποδέκτες.

  • CallCenter

Ενοποιήστε τα καταστήματά σας κάτω από ένα ενιαίο τηλεφωνικό νούμερο και διαχειριστείτε από ένα τηλεφωνικό κέντρο όλες τις κλήσεις των πελατών σας. Η κάθε παραγγελία αυτόματα εκτυπώνεται στο κοντινότερο κατάστημα εξυπηρέτησης. Συνδυάζετε με τη διανομή πακέτων - Delivery.

  • E-order

Δώστε την ελευθερία στους πελάτες σας να παραγγείλουν από το χώρο τους. Το e-order παρακολουθεί την πορεία εξέλιξης των παραγγελιών και ενημερώνει τους πελάτες σας. Συνδυάζεται με τη διανομή πακέτων - Delivery.


 

TWINBOX

Η πιο ολοκληρωμένη λύση χωρίς υπολογιστή

Το TwinBOX αποτελεί την τελευταία λέξη τεχνολογίας στα συστήματα ασύρματης παραγγελιοληψίας. Συνδυάζει σε μία συσκευή, λειτουργίες ενός ασύρματου Access Point και ενός υπολογιστή. Η λύση απευθύνεται σε καταστήματα που θέλουν να κρατήσουν χαμηλά το κόστος μηχανογράφησης, χωρίς να στερούνται καμία λειτουργία ενός αντίστοιχου λογισμικού, που η χρήση του απαιτεί την ύπαρξη ηλεκτρονικού υπολογιστή.

 

 

 

Πρόσβαση μέσω Internet
Το σύστημα TwinBOX σας δίνει on-line πρόσβαση στα αρχεία σας, ακόμα και αν βρίσκεστε εκτός του καταστήματός σας. Νέα είδη, αλλαγές τιμών, έλεγχος ταμείων και πολλά άλλα, είναι πλέον άμεσα προσβάσιμα όλο το 24ωρο.

Ασφάλεια παραγγελιών
Το TwinBOX είναι η μοναδική λύση που εγγυάται την ασφαλή διαχείριση των παραγγελιών σας, χωρίς προβλήματα. Το "έξυπνο" λογισμικό αναλαμβάνει να αποθηκεύσει και να στείλει τις παραγγελίες, όταν το PDA βρεθεί εντός εμβέλειας, χωρίς καμία παρέμβαση του σερβιτόρου.

Τεχνική υποστήριξη
Το σύστημα TwinBOX σας παρέχει την αποκλειστική δυνατότητα τεχνικής υποστήριξης, μέσω Internet. Με αυτό τον τρόπο η υποστήριξη γίνεται άμεσα και με το χαμηλότερο δυνατό κόστος.

Συμβατότητα
Το σύστημα TwinBOX μεγαλώνει μαζί με την επιχείρηση σας. Ο σχεδιασμός του, επιτρέπει την μετάβαση στο λογισμικό OREXSYS με την ίδια παραμετροποίηση, καταλόγους, χειριστές κτλ. Η μετάβαση γίνεται πολύ εύκολα και απαιτεί ελάχιστη εκπαίδευση.

 

   


 

ΑΣΥΡΜΑΤΗ ΚΛΗΣΗ

Νέος τρόπος εποικοινωνίας με τους πελάτες σας


Η εταιρία πρωτοπορώντας για ακόμα μια φορά παρουσιάζει την εξέλιξη στα συστήματα ασύρματης ειδοποίησης σερβιτόρου.

Σε αποκλειστική συνεργασία με την εταιρεία Syscall δημιούργησε το Call System Intelligent, γεφυρώνοντας τα συστήματα ασύρματης παραγγελιοληψίας με αυτά της ασύρματης ειδοποίησης σερβιτόρου.

Η βασικότερη διαφορά εντοπίζεται στο γεγονός ότι μόλις ο πελάτης πατήσει το ειδικό πλήκτρο (Button) που βρίσκεται στο τραπέζι του, ο σερβιτόρος πλέον ειδοποιείται στο PDA του και όχι στο ειδικό ρολόι όπως συνηθίζεται. Η καινοτομία αυτή παρέχει σημαντικά πλεονεκτήματα τόσο για τον σερβιτόρο όσο και για την επιχείρηση.

 


1.Απλό και φιλικό στην χρήση

Ο σερβιτόρος μπορεί να κάνει απερίσπαστα τη δουλειά του χωρίς να ενοχλείται από τις κλήσεις των πελατών, το σύστημα αυτόματα αναγνωρίζει πότε ο σερβιτόρος παίρνει παραγγελία και κρατάει σε αναμονή τις κλήσεις. Μόλις ο σερβιτόρος τελειώσει τη παραγγελία του, του εμφανίζει μια λίστα με τους πελάτες που τον κάλεσαν, όση ώρα έπαιρνε παραγγελία. Βάσει αυτής της λίστας ο σερβιτόρος εξυπηρετεί σωστά όλους τους πελάτες με τη σειρά που τον κάλεσαν.

 

3.Προστατεύει από επίμονους πελάτες

Όλες οι κλήσεις καταγράφονται και φιλτράρονται από το σύστημα με αποτέλεσμα ο σερβιτόρος να ειδοποιείται μία φορά ακόμα και αν ο πελάτης πατάει επίμονα το κουμπί. Παράλληλα δίπλα από κάθε αριθμό τραπεζιού αναγράφεται ο αριθμός των κλήσεων ώστε να ξέρει και ο σερβιτόρος πόσες φορές πατήθηκε το κάθε πλήκτρο.



2.Ελαχιστοποιεί τους δυσαρεστημένους πελάτες

Λόγω της καταγραφής των κλήσεων των πελατών στον κεντρικό υπολογιστή υπάρχει η δυνατότητα στατιστικής παρακολούθησης του χρόνου απόκρισης των σερβιτόρων στις κλήσεις των πελατών. Επίσης στην περίπτωση που κάποιο τραπέζι αργήσει να εξυπηρετηθεί υπάρχει η δυνατότητα ειδοποίησης του υπευθύνου ο οποίος θα φροντίσει για την καλύτερη εξυπηρέτησή του. Με αυτόν τον τρόπο δίνεται η ευκαιρία στην επιχείρηση να αντιδράσει πριν καν δυσαρεστηθεί ο πελάτης.

 

4.Αξιοποιεί τον υπάρχον εξοπλισμό σας.

Επειδή ακριβώς η ειδοποίηση γίνεται μέσω του PDA του σερβιτόρου δεν είναι απαραίτητη η αγορά των ειδικών ρολογιών/pagers, μειώνοντας το κόστος εγκατάστασης.