Διαχείρηση Ξενοδοχείου

protel Single Property Edition™

ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΕΣ ΚΑΙ ΜΕΣΑΙΕΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΕΣ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Με χιλιάδες εγκαταστάσεις, το protel SPE™υποστηρίζει όλες τις πτυχές της ολοκληρωμένης διαχείρισης μίας Ξενοδοχειακής μονάδας.

Το protel SPE™ είναι το state-of-the-art λογισμικό διαχείρισης για τα Ξενοδοχεία. Διαχειριστείτε τα check-in, τους παραμένοντες και τα check-out των πελατών σας με τη μεγαλύτερη δυνατή ευκολία. Τοprotel SPE™ διευκολύνει τις διαδικασίες πόρτας και διασφαλίζει την γρήγορη και αξιόπιστη πρόσβαση σε όλες τις κρίσιμες πληροφορίες για την ανάπτυξη του Ξενοδοχείου.

Το protel SPE™ είναι εφαρμογή μηχανογράφησης που χρησιμοποιείται διεθνώς και προσφέρει υψηλής ποιότητας υποστήριξη στο συνόλο των δραστηριοτήτων σας. Μάθετε τους πελάτες σας, τις προτιμήσεις τους και τις απαιτήσεις από την παραμονή τους στο Ξενοδοχείο σας και ενισχύστε το υπάρχον loyalty. Διαχειριστείτε προληπτικά τα επίπεδα πληρότητας του ξενοδοχείου, αυξήστε την αποδοτικότητα των εργασιών σας και απογειώστε τα έσοδά σας.

Ανεξάρτητα από την ταυτότητα και τον τύπο του Ξενοδοχείου σας και τα ειδικά χαρακτηριστικά της Αγοράς όπου δραστηριοποιήστε, το protel SPE™καλύπτει όλες τις ανάγκες σας για μια ολοκληρωμένη διαχείριση. Με απαραίτητα για κάθε Ξενοδόχο built-in χαρακτηριστικά υψηλού επιπέδου, όπως πολυ-λειτουργικά πλάνα δωματίων και τον διάσημο Navigator!

protel MultiProperty Edition™

ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΓΙΑ ΑΛΥΣΙΔΕΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ

Ως παντοδύναμο κεντρικό σύστημα διαχείρισης Ξενοδοχειακών μονάδων της ίδιας οικογένειας, το protelΜPE™ μπορεί να μετατρέψει ακόμα και μια παγκόσμια Αλυσίδα Ξενοδοχείων σε μία ενιαία διαχειριστική μονάδα. Όλα τα συνδεόμενα ξενοδοχεία έχουν πρόσβαση στην ίδια βάση δεδομένων, απ’όπου αντλούν πληροφορίες για τους πελάτες της αλυσίδας. Τα δεδομένα και οι λειτουργίες είναι διαθέσιμες σε πραγματικό χρόνο (real-time ενημερώσεις) για κάθε Ξενοδοχείο ξεχωριστά.

Το protel ΜPE™ προσφέρει στο ίδιο πακέτο reservation managing, marketing και reporting, έτσι ώστε η παρακολούθηση και ο έλεγχος όλων των δραστηριοτήτων και των ενεργειών, των εσόδων και των αναφορών να αφορά σε ολόκληρο τον οργανισμό.

Central Database

Central Reservation System

Central Internet Reservation System

Central Marketing

Central Reporting


Προαιρετικά επιλεγόμενες Ξενοδοχειακές Εφαρμογές για ειδικές απαιτήσεις

protel Survey™

Φτιάξτε το δικό σας ερωτηματολόγιο

To protel Survey™ είναι ένα web-based ερωτηματολόγιο για τους πελάτες σας έτσι ώστε να μπορείτε να διεξάγετε ανά πάσα στιγμή έρευνες πελατών γρήγορα, εύκολα και ολοκληρωμένα. Aναλύει και οπτικοποιεί στοιχεία διευθύνσεων και άλλες πληροφορίες σχετικές με το πελατολόγιο του Ξενοδοχείου, απ’ευθείας από το προφίλ των πελατών όπως αυτό διατηρείται στοprotel. Αντίστροφα, τα ερωτηματολόγια κάθε έρευνας και τα αποτελέσματά της αποθηκεύονται στη βάση δεδομένων τουprotel για μελλοντική χρήση. Με αυτόν τον τρόπο οι μεμονωμένες απαντήσεις της έρευνας από τους πελάτες θα εμφανίζονται ξεχωριστά στο προφίλ του στην βάση τουprotel.

Το protel Survey™ εγκαθίσταται στον Web Server του Ξενοδοχείου. Ο πελάτης λαμβάνει πρόσκληση, συμπεριλαμβανομένου ενός link, που τον οδηγεί στην ιστοσελίδα με τις ερωτήσεις της έρευνας του Ξενοδοχείου. Με λίγα μόνο click ο πελάτης ολοκληρώνει τις απαντήσεις του απευθείας μέσω του Web Browser. Οι απαντήσεις στη συνέχεια αποθηκεύονται και αναλύονται από το protelSurvey™. Τα αποτελέσματα παρουσιάζονται σε καλά δομημένα και κατανοητά γραφήματα.

protel Banquet™

To protel Banquet™ σας βοηθά να σχεδιάσετε τέλεια τις δεξιώσεις και τις εκδηλώσεις σας, ανεξαρτήτως του είδους και του μεγέθους. Με το protel Banquet™, μπορείτε να παρακολουθείτε τα επίπεδα διαθεσιμότητας σε μακροχρόνια βάση και να δημιουργείτε πλάνα σχεδιασμού των αιθουσών που θα φιλοξενήσουν τις εκδηλώσεις γρήγορα, απλά και ολοκληρωμένα.

protel Sales&Marketing™

Εργαλείο Διαχείρισης Πελατολογίου

Λογισμικό επέκτασης [add-on] για το protelFront Office, που προσφέρει ολοκληρωμένη και εύχρηστη διασύνδεση με όλη την σουϊτα προϊόντων της protel και αποσκοπεί στον αποτελεσματικό σχεδιασμό, την οργάνωση και διαχείριση των πωλήσεων και όλων των δραστηριοτήτων marketing, που συνδέουν εσάς με το πελατολόγιό σας.


Prot@ERP.net

Η πρόταση των ΗiΤ και Entersoft για την υλοποίηση του συνολικού έργου των Ολοκληρωμένων Πληροφοριακών Συστημάτων όλων των Ξενοδοχειακών Μονάδων και Αλυσίδων για το BACKOFFICE που στηρίζεται αποκλειστικά στην τεχνολογία της Microsoft.net. Υπακούοντας στην ανάγκη του ξενοδοχειακού κλάδου για απομακρυσμένες εργασίες, δημιουργήθηκε η πρώτη HOSPITALITY εφαρμογή ERP.

Γενική Λογιστική

Αναλυτική Λογιστική

Διοικητική Λογιστική

Χρηματοοικονομικά

Προϋπολογισμός

Πρότυπες Συνταγές

Cross Company Analytics

Πάγια

Αποθήκη F&B

Παραγωγή

Κοστολόγηση Εισαγωγών

Συγχρονισμός ONLINE-OFFLINE

Report Generator


HiTPOS Suite

για το Ξενοδοχείο

Ενοποιημένη πλατφόρμα με τις ξενοδοχειακές εφαρμογές της ΗiΤ

> Δυνατότητα χρεωστικών σε Δωμάτια

> Δυνατότητα αντιστοίχισης ξεχωριστού τιμοκαταλόγου ανάλογα με τη συμφωνία που έχει κάνει κάθε πελάτης

> Έλεγχος δικαιουμένων γευμάτων

> Δυνατότητα αλλαγής Τρόπου πληρωμής

Διαχείριση τραπεζιών

> Άνοιγμα- Κλείσιμο Τραπεζιών

> Ενοποίηση Τραπεζιών

> Διάσπαση Τραπεζιών

Εκτύπωση πληθώρας παραστατικών

> Απόδειξη Λιανικής Πώλησης

> Ειδικό στοιχεία Αυτοπαράδοσης

> Δελτίο Παραγγελίας

> Τιμολόγιο

> Συγκεντρωτικό Λογαριασμό Τραπεζίου

> Ειδικό Ακυρωτικό Στοιχείο

Κρατήσεις

Δυνατότητα να κλείσει μόνος του ο πελάτης το τραπέζι στο εστιατόριο της επιλογής του

Σύνδεση με απεριόριστους εκτυπωτές για τα παρασκευαστήρια

Δυνατότητα διαχωρισμού της παραγγελίας ανάλογα με τα είδη, με το τραπέζι, με το σερβιτόρο

Σύνδεση με Οθόνες Κουζίνας (iKDS)

> Καθορισμός προτεραιοτήτων στην κουζίνα

> Δυνατότητα αποτύπωσης του χρόνου παρασκευής κάθε προϊόντος

> Δυνατότητα ελέγχου ομαλής λειτουργίας της Κουζίνας

Αμφίδρομη επικοινωνία με φορολογικούς εκτυπωτές (Α.Δ.Η.Μ.Ε.)

Τα στοιχεία καταγράφονται στη βάση δεδομένων μετά από την απάντηση του φορολογικού εκτυπωτή για ολοκλήρωση της έκδοσης απόδειξης, οπότε υπάρχει πάντα συμφωνία μεταξύ POS και φορολογικού

Επικοινωνία με φορολογικούς μηχανισμούς (Ε.Α.Φ.Δ.Σ.Σ.)

Δυνατότητα σύνδεσης με απεριόριστο αριθμό ασύρματων τερματικών ανά σταθμό εργασίας

Η πλατφόρμα HiΤPOS προσφέρει όλες τις λειτουργίες του σταθμού βάσης και σε τερματικά χειρός

Κεντρική Διαχείριση ειδών, τιμοκαταλόγων και οθονών των τμημάτων

Κεντρικά Report όλων των τμημάτων

Web Reports

Δυνατότητα ελέγχου των πωλήσεων των τμημάτων από οπουδήποτε αρκεί να υπάρχει σύνδεση Internet

Αυτόνομη Λειτουργία

Τα στοιχεία του POS υπάρχουν τοπικά σε κάθε τερματικό, οπότε το σύστημα δουλεύει κανονικά ακόμα και εάν υπάρχει πρόβλημα στο δίκτυο ή σε κάποιο άλλο τερματικό του Ξενοδοχείου.


Ermis 8

Hotel Property Management System

Η ΝΕΑ ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ

Η εξέλιξη του πιο διαδεδοµένου προγράµµατος µηχανογράφησης ξενοδοχειακών µονάδων και καταλυµάτων στην χώρα µας µε πάνω από 1.100 εγκατεστηµένες βάσεις ανά την ελληνική επικράτεια και παρουσία δύο δεκαετιών στον χώρο της Φιλοξενίας.

Η συνολική εικόνα της επιχείρισής σας, με δυνατότητα άμεσης διαχείρισης της διαθεσιμότητας του Ξενοδοχείου και άμεση πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες που αφορούν τις κρατήσεις, τις αφίξεις-αναχωρήσεις, τα στοιχεία των πελατών, τους λογαριασμούς και τα τιμολόγια.

ermisΧωρίς να έχει χάσει καμία από τις δυνατότητες που το έκαναν διάσημο και αγαπητό σε πολλές γενιές ξενοδοχοϋπαλλήλων και με την κατάλληλη υποδομή για να εισάγει τον Ξενοδόχο στην νέα εποχή του Cloud Computing και της χρήσης του Διαδικτύου, εμφανίζεται τώρα με νέες λειτουργίες για την άμεση πρόσβαση των ξενοδοχείων στις διαδικτυακές μηχανές αναζήτησης. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω της πρωτοποριακής πλατφόρμας ηλεκτρονικών κρατήσεων e-KRATiSiS™ Web Booking Engineπου είναι πλέον ενσωματωμένη, μαζί με interface για διαχείριση καναλιών e-CHANNEL™ Channel Manager και νέες αναφορές [reports] σχετικά με την παρουσία του ξενοδοχείου στο Διαδίκτυο.

Ο ERMiS.net είναι ένα λογισμικό που απευθύνεται σε μικρές και μεσαίου τύπου ξενοδοχειακές μονάδες, προσφέροντας μία σειρά από απαραίτητες υπηρεσίες για την οργάνωση και ορθή λειτουργία της επιχείρησής σας.

Σχεδιασμένο έτσι ώστε οι πιο παλιοί χρήστες να αισθάνονται άνετα με το φιλικό γι’αυτούς ClassicView και οι νεότεροι να απολαμβάνουν τη χρήση του Μodern View, μέσω της εξοικείωσής τους με τα windows, εισάγει κάθε ξενοδοχειακή επιχείρηση στον κόσμο του Διαδικτύου, με τις εφαρμογές Web Booking Engine, Channel Management, Online Reputation Management, Search Engine Optimization & Marketing, Advanced Web Analytics Report Engine και άλλα Cloud εργαλεία βελτιστοποίησης της συνολικής απόδοσης της επιχείρησης.

Με την ενισχυμένη -μέσω του επαναστατικού σχεδιασμού LiVe-HiT του ανανεωμένου ιστότοπου της εταιρείας- συνεχή υποστήριξη 24h/7d των ανθρώπων της ΗiΤ, λειτουργεί σε απόλυτη συμφωνία με τις νεότερες των τεχνολογιών που διασφαλίζουν κορυφαία επίδοση στις υπηρεσίες διαχείρισης και διασφάλισης των δεδομένων της επιχείρησής σας.

Πλέον αποκτάτε πρόσβαση στην πλήρη και σαφή εικόνα του Ξενοδοχείου σας και με τις νέες cloud τεχνολογίες, οπουδήποτε και αν βρίσκεστε, οποτεδήποτε εσείς θελήσετε, μέσω ενός Laptop ή ενός Τablet PC.

Τί σας προσφέρει ο νέος ERMiS.net;

  • Data Migration
  • Theme Selection για ομαλή μετάβαση από το περιβάλλον DOS/UNIX στο σύγχρονο «παραθυρικό» για όλους, χωρίς επιπλέον εκπαίδευση ή πρακτικές δυσκολίες στη χρήση της νέας .net version.
  • e-KRATiSiS™ Web Booking Engine για να γίνετε ανταγωνιστικοί όσο και οι μεγάλες αλυσίδες, παρέχοντας στους πελάτες σας τη δυνάτοτητα των on-line κρατήσεων απ’ευθείας μέσω της δικής σας ιστοσελίδας
  • e-CHANNEL™ Channel Manager ώστε να αποκτήστε άμεσα πρόσβαση σε διεθνές πελατολόγιο
  • Wizard Setup για να αναβαθμίσετε εύκολα και γρήγορα τις δυνατότητες του προγραμματός σας, μέσω απλών διαδικασίων και χωρίς την απαίτηση ειδικών γνώσεων
  • On-line 24H/7D Support μέσω του νέου LiVe-HiT σχεδιασμού του site της HiT S.A., που σας παρέχει κάθε στιγμή άμεση πρόσβαση σε Remote Support-F.A.Q.-Forum-Γραμμή SOS-Version Updates-Βάση Δεδομένων «Απόκτησης Γνώσης»

Σύγκριση των δύο εκδόσεων ERMIS.DOS/UNIX-ERMIS.net:

Η νέα έκδοση ERMiS.net έχει δύο επιλογές εμφάνισης [themes], ανάλογα με το προφίλ και τις απαιτήσεις του εκάστοτε χρήστη. Οι παλαιοί χρήστες προσαρμόζονται έτσι ομαλά στο νέο περιβάλλον και οι νεώτεροι εκμεταλλεύονται την εξοικείωση με τα «παράθυρα» της Microsoft.net για να μετατρέψουν τον ERMiS.net σε «ζωντανό» πολυ-εργαλείο.

CLASSIC VIEW: για παραδοσιακούς χρήστες

MODERN VIEW: για απαιτητικούς χρήστες